Abbraccia u cambiamentu è custruisce un novu sviluppu di l'industria di l'illuminazione intelligente

Tema:Dopu à l'aumentu di a casa intelligente, l'illuminazione intelligente diventa ancu una parte impurtante in u mercatu di l'illuminazione LED, è i lampi intelligenti diventeranu un rolu impurtante per e persone per creà una vita di qualità in u futuru.

Sicondu un novu studiu di Grand View Research, Inc., u mercatu globale di l'illuminazione intelligente hè previstu di ghjunghje à $ 46,9 miliardi da u 2028, cun un CAGR di 20,4% da u 2021 à u 2028.

nutizie 1

Da i dati, si pò vede chì cù a migliione di a capacità di terminal intelligente è u desideriu crescente di e persone per una vita intelligente è megliu, l'intelligenza di tutta a casa cum'è u rapprisintanti di un stile di vita d'alta qualità, si move versu u publicu à un ritmu acceleratu, l'illuminazione intelligente diventa ancu una parte impurtante in u mercatu di l'illuminazione LED, è i lampi intelligenti diventeranu un rolu impurtante per a ghjente per creà una vita di qualità in u futuru.

Chì ghjè l'illuminazione intelligente?L'illuminazione intelligente si riferisce à u telemetering wireless distribuitu, u cuntrollu remotu è u sistema di cuntrollu di cumunicazione remota cumpostu di computer, trasmissione di dati di cumunicazione wireless, tecnulugia di cumunicazione di u trasportatore di putere di spettru spargugliatu, trasfurmazioni intelligenti di l'informazioni è tecnulugia di cuntrollu elettricu di risparmiu d'energia per realizà un cuntrollu intelligente di l'equipaggiu di illuminazione. .Hà e funzioni di l'aghjustamentu di l'intensità di a luce, l'iniziu suave di a luce, u cuntrollu di u timing, l'ambientazione di scena, etc.Hè sicuru, risparmiu d'energia, còmode è efficiente.

nutizie 2

Sicondu e diverse esigenze di i cunsumatori, a dumanda di applicazioni è servizii di illuminazione intelligente hè in crescita.L'imprese tradiziunali di illuminazione o l'imprese di tecnulugia Internet cum'è OSRAM, FSL, Les Lighting, Philips, OREB, ​​OPP etc. anu lanciatu tutti i prudutti di illuminazione intelligente per hotel, lochi di mostra, ingegneria municipale, trafficu stradale, cure mediche, edifici d'uffiziu, ville high-end. è altri lochi.

In u futuru, l'illuminazione intelligente svilupperà in trè grandi direzzione: persunalizazione, grande salute è sistematizazione.

Prima, in l'era di l'intelligenza di tutta a casa, i bisogni persunalizati di i cunsumatori anu purtatu à un mercatu più segmentatu.Cù u sviluppu di 5G, AIoT è altre tecnulugia, l'illuminazione presenta cambiamenti intelligenti, cuncepimentu senza illuminazione principale, verdi è sani, è ricchi di dimming.

Siconda, sottu l'influenza di u COVID-19 ripetutu, i prudutti UV sò diventati u focu di tutti i settori di a sucetà, tutte e grandi imprese di illuminazione sò attivamente implementate in i prudutti UV, prumove l'innuvazione di a tecnulugia di l'illuminazione è prutegge a vita è a salute.
Per esempiu, San'an Optoelectronics Co., Ltd cooperates with Gree à sviluppà chips UV LED;Guangpu Co., Ltd. hà stabilitu un dipartimentu di cummerciale di vita sana è un dipartimentu di cummerciale di marca, è hà lanciatu una serie di prudutti cumpleti di disinfezione è sterilizazione ultravioleta cum'è disinfettante di l'aria ultravioletta, sterilizzatore ultraviolettu, è ancu moduli di disinfezione è sterilizazione ultraviolet cum'è purificazione di l'aria è purificazione di l'acqua.Mulinsen coopera cù Zhishan Semiconductor per pruduce è prumove i prudutti di sterilizazione è disinfezione intelligente ultravioletta profonda, è approfondisce ancu u layout di l'affari di chip semiconductor UVC.

Per d 'altra banda, Lamp ùn hè micca solu una funzione di illuminazione simplice, ma ancu affetta l'umore è a visione di e persone.Nant'à a premessa di scuntrà i bisogni di l'illuminazione di basa, a ghjente paga più è più attente à a salute di a luce, In particulare per l'illuminazione educativa, presta attenzione à a luce blu bassa è anti-glare, cusì a salute visuale hè una considerazione necessaria è impurtante.

Significativamente, Ci sò parechji protokolli di cumunicazione in casa intelligente, Zigbee, Thread, 6LowPan, Wi-Fi, Z-wave, Bluetooth Mesh, etc. Tuttavia, in l'ultima decada, nisun protocolu standard pò unificà u protocolu di cumunicazione in casa intelligente, è micca standard. protocolu pò fà diverse marche di prudutti veramente interconnessi.

A causa di a mancanza di un accordu standard unificatu in l'industria, hè difficiule per e diverse apparecchi di illuminazione intelligente per realizà interconnessioni cross-platform è cross-brand;Per risolve u prublema di cumpatibilità di l'accessu à a rete di l'equipaggiu, certi fabricatori di hardware intelligenti anu aumentatu i so costi di R&D, chì eventualmente passanu à l'utilizatori in a forma di aumentà u prezzu di l'unità di i prudutti.

Inoltre, a maiò parte di l'attuali suluzioni di illuminazione intelligente nantu à u mercatu enfatizanu funzioni ricchi mentre ignurà a stabilità è a sensibilità di a cunnessione di u produttu, chì hè difficiule per apre u distaccu cù u stessu tipu di prudutti o ancu "prodotti falsi", è ancu per un certu puntu influenza l'intenzione di compra di u cunsumadore è l'esperienza di usu.Da a perspettiva di u sviluppu generale di l'area intelligente, l'imprese di capu anu ancu introduttu novi opportunità.
Pocu pocu fà, a versione 1.0 di u protokollu Matter hè ghjunta.Hè capitu chì a materia pò esse cumpatibile cù diversi protokolli di cumunicazione à u livellu di l'applicazione, chì permettenu l'interconnessione di i dispositi cuntrullati da diversi protokolli è cross-platform o cross-brand.Attualmente, marche cum'è OREB, ​​Green Rice è Tuya anu annunziatu chì tutti i so prudutti susteneranu l'accordu Matter.

Al di là di ogni dubbitu, a salute, intelligente è networking esse u futuru di l'illuminazione, è u futuru illuminazione intelligente deve ancu esse orientata à u cliente, è creà un ambiente di vita è di travagliu cunfortu è bellu cù illuminazione più sana, prufessiunale è intelligente.

LEDEAST hà ancu cuntinuà à seguità a tendenza di i tempi, aghjurnà attivamente a prestazione di u produttu in u campu di l'illuminazione intelligente, è furnisce sempre più utilizatori cun suluzioni è servizii di illuminazione soddisfacenti.

nutizie 3
nutizie 5

Tempu di post: 13-mar-2023